Τι σημαίνει social media marketing;
Πως χτίζεις κοινότητες ανθρώπων γύρω από την εταιρεία και τα προϊόντα της;
Πως μπορεί ένας επαγγελματίας ή μια μικρή επιχείρηση να επιλέξει τα κατάλληλα εργαλεία και να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media;
Πως φέρνουμε περισσότερο κόσμο στις διαδικτυακές σελίδες και την επιχείρηση μας, πως διαχειριζόμαστε τη φήμη και την εικόνα μας;
Με απλές πρακτικές συμβουλές και οδηγίες θα βοηθήσουμε τους συμμετέχοντες να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Social Media Marketing, να αποφεύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να κατανοήσουν τι απαιτείται για να ετοιμάσουν ένα πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους.
Εισηγητής: Γιάννης Τριανταφύλλου
Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Έμπειρος διευθυντής μάρκετινγκ, έχει συνεργαστεί για πάνω από 20 χρόνια ως διευθυντικό στέλεχος με ομίλους τεχνολογίας (πληροφορική, γραφικές τέχνες, ψηφιακή εκτύπωση) σε Ελλάδα και Ευρώπη. Γνώρισε το marketing μέσα από τα μαθηματικά (σπουδές) και την γραπτή επικοινωνία (χόμπυ αρχικά και μετά δουλειά).
Από τα φοιτητικά του χρόνια δούλεψε ως δημοσιογράφος και συντάκτης ύλης σε κλαδικές περιοδικές εκδόσεις και από το 1994 ειδικεύεται στη συγγραφή και επιμέλεια κειμένων (και εν γένει περιεχομένου) μάρκετινγκ για επαγγελματική χρήση.
Το 1998 ξεκίνησε να δίνει παρουσιάσεις και ομιλίες και να συντονίζει θεματικές συζητήσεις σε συνέδρια, εκθέσεις και εταιρικές εκδηλώσεις. Το 2000 επεκτάθηκε στο digital marketing και από το 2006 ασχολείται και με τα social media, το blogging και τo community management, συμμετέχοντας παράλληλα στην διοργάνωση σχετικών εξειδικευμένων συνεδρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Το 2008 ίδρυσε ΤΟ ΑΤΟΜΟ (www.toatomo.info), με αντικείμενο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών μάρκετινγκ: Οργάνωση & Διαχείριση Επαγγελματικών Κοινοτήτων, Ανάπτυξη Digital Marketing Projects, Παραγωγή Περιεχόμενου Marketing, Ανάπτυξη Νέων Εργασιών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Πίσω στο πρόγραμμα των workshops