Η διαφήμιση στο internet είναι όλο και πιο αναγκαία, και έχει διάφορες μορφές. Μερικές φορές τα πράγματα μπορεί να γίνουν λίγο περίπλοκα ενώ είναι δύσκολο για ένα στέλεχος ή ιδιοκτήτη εταιρείας να αξιολογήσει τις παρουσιάσεις και τις προτάσεις που του γίνονται σχετικά με προβολή στο internet. Σκοπός λοιπόν του σεμιναρίου είναι μια πρακτική εισαγωγή και εκμάθηση του γενικότερου περιβάλλοντος της digital διαφήμισης, με έμφαση στην Ελληνική αγορά.
Εισηγητής: Γιώργος Κόντος
Ο Γιώργος ασχολείται επαγγελματικά με την digital διαφήμιση από το 2000. Σε αυτά τα χρόνια έχει δουλέψει σε media shop, είχε την εμπορική ευθύνη σε μερικά από τα μεγαλύτερα sites της χώρας μας (όπως το Αθηνόραμα και η Ναυτεμπορική), σε mobile adverting εταιρεία, και κάθε μέρα ευαγγελίζει τις δυνατότητες επικοινωνίας που έχουν εταιρείες και πελάτες μέσω του internet. Αυτή την εποχή είναι επικεφαλής της Breaking Eggs, μιας digital διαφημιστικής εταιρείας.