Market places ή όπως λέμε Skroutz, Etsy, Beat…

Η δύναμή τους στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη ποιότητα των συνεργατών τους, στο target group που στοχεύουν και φυσικά στα reviews που ανεβάζουν οι επισκέπτες/χρήστες.

Πώς μια επιχείρηση μπορεί να κερδίσει από τα market places; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα αυτής;

Ποιο είναι το κέρδος στον καταναλωτή; Είναι μόνο οικονομικό ή έχει και επιπλέον αξία η χρήση των market places;

Ελάτε να απαντήσουμε μαζί αυτές τις ερωτήσεις!

Εισηγητής: Νικόλας Ζαρταλούδης, Digital Marketing Project Manager, The City Never Sleeps Ltd

Nicholas ZartaloudisΟ Νικόλας Ζαρταλούδης είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος (Deree College) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με έμφαση το Marketing και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Επικοινωνιακή Πολιτική από το City University, London. Έχει εργαστεί 11 χρόνια ως Product/Project Manager σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών και mobile marketing στην Ελλάδα. Το 2013 δημιούργησε τη δική του εταιρεία Digital Marketing, ώστε να αφοσιωθεί σε αυτό που τον εξιτάρει περισσότερο, την Επικοινωνία και τη Διαφήμιση. Από τον Σεπτέμβριο του 2015 έχει μεταφερθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου και συνεργάστηκε με την Google UK στο έργο Digital Garage ώς mentor μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο κομμάτι του Digital Marketing. Από τον Απρίλιο συνεργάζεται με την Knowcrunch ως εισηγητής του Professional Diploma Digital and Social Media.