Παρουσίαση εκπαιδευτικών σεμιναρίων για πρώτη φορά στο Ελληνικό κοινό.
Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και μετά τη θεωρία οι ενδιαφερόμενοι χωρίζονται σε ομάδες και αναπτύσσουν τις ικανότητες τους πάνω σε συγκεκριμένα projects.
Τα θέματα που καλύπτονται είναι:
1ο Σεμινάριο
Τίτλος : What the Google do we have to do? The new relationship with the customer
Αίθουσα: Lobby Suite Ώρα: 10:00 – 13:00
Η είσοδος είναι ελεύθερη. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας την ημέρα του συνεδρίου.
Ζούμε στην εποχή του λινκ, του κλικ και της αναζήτησης. Οι εξελίξεις στο διαδίκτυο, επηρεάζουν την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τον πολιτισμό. Η θεμελιώδη αρχιτεκτονική των κοινωνιών και των αγορών έχει αλλάξει. Νέοι τρόποι σκέψης, νέοι τρόποι λειτουργίας, καινούργια ήθη έχουν διαμορφωθεί.
Το διαδίκτυο δίνει την δυνατότητα για καινοτομία, για δημιουργία χωρίς όρια. Δημιουργεί αφθονία, δίνει τη σκυτάλη στην εξειδίκευση, καλλιεργεί την ποιότητα. ‘Ανατινάζει τα σημεία ελέγχου, καθώς αποστρέφεται τον συγκεντρωτισμό.’ όπως αναφέρει ο Jeff Jarvis στο βιβλίο του ‘Τι θα έκανε η Google;’
Η Google είναι το παράδειγμα ενός οργανισμού που ευημερεί στο διαδίκτυο έχοντας αλλάξει δραστικά τα δεδομένα μαζί με τους άλλους ‘άτακτους’. (Mark Zuckerberg, Craig Newmark, κ.α)
- Ποιά είναι η νέα σχέση που δημιουργείται με τον καταναλωτή;
- Πως οι πετυχημένες εταιρείες αντιμετωπίζουν τον πελάτη; Πως μπορούμε να μετατρέψουμε τον δυσαρεστημένο πελάτη στον πιο καλό μας φίλο;
Ο σκοπός του εργαστηρίου είναι : να κατανοηθεί η νέα τάξη πραγμάτων και να να μας δώσει ιδέες προς υλοποίηση για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη στην εποχή που ζούμε.
Το εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί είναι η μελέτη περιπτώσεων πετυχημένων οργανισμών από το διαδίκτυο.
Απευθύνεται: σε όλους όσους επιχειρούν, διευθύνουν μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, διευθύνουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτη, όλους όσους θεωρούν πως ο πελάτης είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας.
2ο Σεμινάριο
Τίτλος : Μετατρέποντας την αποτυχία σε ανατροφοδότηση και στο επιθυμητό αποτέλεσμα
Αίθουσα: Lobby Suite Ώρα: 14:00 – 17:00
Η είσοδος είναι ελεύθερη. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας την ημέρα του συνεδρίου.
‘Η ζωή είναι Beta’ όπως αναφέρει ο Jeff Jarvis στο βιβλίο του ‘Τι θα έκανε η Google;’ H Marissa Mayer πρώην CEO της Google και νυν CEO της Yahoo, συμβουλεύει ‘Όταν κάνεις ένα λάθος, είτε επαναλαμβάνεσαι, είτε επανεφευρίσκεις τον εαυτό σου.’
- Τι συμβαίνει όταν κάνουμε λάθη; Πως βιώνουμε την αποτυχία;
- Ποιός είναι ο εσωτερικός διάλογος που έχουμε;
- Πως μπορούμε να μετατρέψουμε τον εσωτερικό διάλογο και την δράση μας σε πληροφορία και ευκαιρία;
- Τι είναι αυτό που βρίσκεται ανάμεσα σε εμάς και στον επιθυμητό στόχο;
- Ποιούς εσώτερους πόρους χρειάζεται να επιστρατεύσουμε, ποιά εργαλεία χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε για να αντιμετωπίσουμε την ‘απόσταση’ ανάμεσα σε εμάς και το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Ο σκοπός του εργαστηρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι να μάθουν να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία μέσα από τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό (N.L.P) προκειμένου να μετατρέπουν την αποτυχία σε ανατροφοδότηση και να οδηγούνται στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Απευθύνεται: σε όλους όσους τολμούν να κάνουν λάθη και επιθυμούν να τα αξιοποιούν ως οδηγό για την επίτευξη των στόχων τους.
Αίθουσα Φλώρινα
InfoCom Academy
10:00′ – 13:00′
NFC World
13:30′ – 17:00′
Social Media για επιχειρήσεις
Πως μπορεί μια επιχειρηση να αξιοποιήσει τα social media στην καθημερινή λειτουργία της; Πως το πετυχαίνουν οι μεγάλες εταιρείες της αγοράς;
Σε ένα τρίωρο «hands-on» σεμινάριο, τρεις καταξιωμένοι επαγγελματίες-επιχειρηματίες, θα εξηγήσουν μέσα από παραδείγματα και καλές πρακτικές πως μια επιχείρηση μπορεί να διαμορφώσει τον σύγχρονο «χαρακτήρα» της αξιοποιώντας εργαλεία και τακτικές online marketing και social media marketing.
Το σεμινάριο θα αναπτυχθεί σε τέσσερεις άξονες:
– Πως ορίζουμε τι στο online marketing και το social media marketing, πως φτιάχνουμε τη στρατηγικη μας, πως βάζουμε κανόνες και πρόγραμμα
– Πως επιλέγουμε εργαλεία, πως συνδέονται Web Site, Blog, SEO, Social Media (Facebook-Twitter-YouTube), ποιές καλές πρακτικες (παραδειγματα) αξίζει να ακολουθήσουμε
– Πως μετράμε την marketing απόδοση μας και πως αναλύουμε τα δεδομένα (παραδειγματα), πως σχεδιάζουμε τη διαφήμιση μας online, στο facebook και το google,
– Πως κυλάει η καθημερινότητα μας στα social media (παραδειγματα) και ποιοί είνα οι βασικοί κανόνες στη διαχείριση κρίσεων.
Οικοδεσπότης θα είναι ο Γιάννης Π. Τριανταφύλλου (διευθυντής μάρκετινγκ & ανάπτυξης, ΤΟ ΑΤΟΜΟ Consulting Services).
Μαζι του οι: Χρήστος Βασιλόπουλος (Head of Online Marketing, ChannelDoubler.co.uk & Trainer, Moveforwardsocial.com) και Παναγιώτης Καζάνης (Διευθύνων Σύμβουλος, BaaS).