17ο InfoCom World
Digital reboot: Act and disrupt!
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 17ο Συνέδριο InfoCom World 2015 (www.info-com.gr), το οποίο διεξήχθη στις 24 Νοεμβρίου 2015, με γενικό τίτλο «Digital reboot: Act and disrupt!», στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Η φετινή εκδήλωση εστίασε στο γεγονός ότι η αγορά έχοντας βιώσει μία «χαμένη χρονιά», αναζητά τα επόμενα βήματά της, μέσα από την ριζική αναδιάρθρωση του τεχνολογικού, επενδυτικού, επιχειρησιακού και του στρατηγικού της προσανατολισμού.
Η πρώτη ενότητα «Re-engineering infrastructure: Need for Speed!» εστίασε στο κεφαλαιώδες ζήτημα για τη λειτουργία του οικοσυστήματος, που δεν είναι άλλο από την πρόσβαση σε ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων, καθώς και τη συνεργασία μεταξύ των παρόχων για την ταχύτερη και οικονομικότερη πρόσβαση.
Στη δεύτερη ενότητα «Internet of Things Sapiens» βρέθηκε στο επίκεντρο η έννοια της διασύνδεσης των αντικειμένων. Οι συνομιλητές επικεντρώθηκαν στο γεγονός ότι αρχίζει να δημιουργείται η αναγκαιότητα για ολοκληρωμένες υλοποιήσεις ΙοΤ για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις δημιουργώντας νέες ευκολίες και υπηρεσίες.
Τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και οι προμηθευτές με τη σειρά τους, βλέπουν την ευκαιρία για ένα νέο revenue generator που μπορεί να αυξήσει την πελατειακή βάση και το customer loyalty.
Ο συντονισμός όλων των παραγόντων που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους είναι κρίσιμος, ώστε να είναι ομαλή η προώθηση των υπηρεσιών προς τους χρήστες για να προκύψει η βέλτιστη εμπειρία.
Στην καταληκτική ενότητα «Everything as a Service: Closing the Digital gap!», αναλύθηκαν διεξοδικά τα θέμα της διακίνησης δεδομένων, τα οποία αποτελούν κοινό παρονομαστή όλων των τεχνολογιών και των μέσων, ενώ παράλληλα, βασικά σημεία αναφοράς αποτέλεσαν οι υποδομές cloud αλλά και οι αντίστοιχες υπηρεσίες.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το round table των ψηφιακών πληρωμών, όπου τέθηκαν επί τάπητος μείζονα ζητήματα που προέκυψαν μετά την έκρηξη στη χρήση των καρτών πληρωμής ελέω των κεφαλαιακών ελέγχων. Οι ομιλητές συμφώνησαν ότι παρά τη διάδοση των καρτών, οι συναλλαγές βρίσκονται ακόμη σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Βασικός στόχος είναι το κοινό να κατανοήσει την ευκολία και την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενώ οι πωλητές να ξεπεράσουν τους φόβους και τις αναστολές τους. Επίσης τονίστηκε ότι το πραγματικό κέρδος δεν έρχεται από την ίδια τη συναλλαγή, αλλά από τα δεδομένα που συγκεντρώνονται και είναι εκμεταλλεύσιμα από τις επιχειρήσεις λιανικής και διαφήμισης.
Η Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας που λειτούργησε παράλληλα, έδωσε τη δυνατότητα ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ των εταιρειών του χώρου και των συνέδρων. Νέα εργαλεία, νέες προσεγγίσεις, νέες μεθοδεύσεις και νέες τεχνικές, λειτούργησαν ως lead generators!
Παράλληλα με το συνέδριο InfoCom World οι σύνεδροι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν πληθώρα workshops ακαδημαϊκού επιπέδου, από καταξιωμένους εισηγητές, διευρύνοντας τις γνώσεις τους αναφορικά με τις σύγχρονες τάσεις σε θέματα όπως: τηλεπικοινωνίες, πληροφορική, ασφάλεια δεδομένων, στρατηγική, social media, crisis management, marketing, content management κ.α.
Το συνέδριο έκλεισε τις εργασίες του με την απονομή των βραβείων «InfoCom Awards» καθώς και των «Innovation Awards» από τον ΣΕΚΕΕ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ευρεία χρήση των Social Media από τους συνέδρους της εκδήλωσης, ανέδειξαν σε Trending Topics τόσο το account @InfoComWorld, όσο και το hastag #ICW15!
Όλες τις παρουσιάσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου μπορείτε να τις βρείτε στο επίσημο site του InfoCom World, καθώς επίσης και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση.
Ακόμη περισσότερο υλικό θα βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της SmartPress, στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram, ενώ στο YouTube θα ανέβουν τις επόμενες ημέρες τα βίντεο με τις παρουσιάσεις των ομιλητών καθώς και οι συνεντεύξεις που παραχώρησαν τα στελέχη της αγοράς στο πλαίσιο του συνεδρίου.