Ζούμε στην  post-digital  εποχή όπου η ψηφιακή επικοινωνία έχοντας ανοίξει διάλογο με τον καταναλωτή δεν αποτελεί πλέον απλό “συμπλήρωμα” της επικοινωνίας, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής διαχείρισης των brands.

Σε αυτό το σεμινάριο οι άνθρωποι της BaaS συζητούν και αναλύουν θέματα όπως Digital Branding, Digital Campaigns, Creative Concepts, Advertising, Insights Analysis

Θεματική ενότητα I

–  Re-inventing Branding in a post-digital age. 

Το ψηφιακό κανάλι δεν είναι απλά ένα ακόμα κανάλι μέσα από το οποίο επικοινωνούνται τα brands. Είναι ένα κανάλι με άπειρες δυνατότητες και το πιο σημαντικό, “είναι σε θέση να διατηρεί επαφή με τον καταναλωτή κάθε στιγμή της ημέρας”.

Η σχέση του Branding με τα social media. Παραδείγματα και αναφορές σε μία επιτυχημένη διεθνή καμπάνια της BaaS.

Θεματική ενότητα II

– Creative concepts, creative copywriting, Storytelling: Όταν ο μύθος γράφει ιστορία

Tι είναι και γιατί  χρειαζόμαστε τα δημιουργικά concepts και γιατί πρέπει να διηγούμαστε ιστορίες. Πώς γράφεται ο μύθος της μάρκας σε γλώσσα ψηφιακή;

Θεματική ενότητα III

– Social Advertising.

Οδηγώντας το περιεχόμενο στους κατάλληλους ανθρώπους. Ποιες είναι οι μορφές διαφήμισης στα social media και πώς μπορούν να εκτοξεύσουν ένα brand.

– Social Media intelligence  & Insights analysis

Γιατί και πώς μετράμε τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας

Ομιλητές: Κώστας Τραγούτσης (Design Thinking), Δάφνη Κρητικού (Creative Copywriter) και Παναγιώτης Καζάνης (Director) καταθέτουν τις εμπειρίες τους και απαντούν στις ερωτήσεις σας.

Απευθύνεται: σε όλους όσους επιχειρούν, διευθύνουν μια μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση, είναι επικεφαλής τμήματος Επικοινωνίας, Marketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης  πελατών.

Η είσοδος είναι ελεύθερη. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας την ημέρα του συνεδρίου.