Καθώς οι ανάγκες της αγοράς μεταβάλλονται και το επιχειρηματικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής γίνεται όλο και πιο ιδιαίτερο, δημιουργείται η ανάγκη για νέες αγορές, σε εγχώριο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να γίνονται πιο εξωστρεφείς ανοίγοντας νέους δρόμους στο διαδίκτυο. Το διαδίκτυο και η κατασκευή ενός προσωπικού Ιστότοπου για την κάθε επιχείρηση δεν αποτελεί από μονό του προϊόν επιτυχίας και κερδών.

Στο workshop αυτό για το Internet Marketing θα συζητηθούν όλες οι πρακτικές για την σωστή προβολή και προώθηση ενός Ιστότοπου καθώς και τα λάθη που πρέπει να αποφεύγονται.

Εισηγητής: Μάριος Ηλιόπουλος, CEO, Ιδρυτής της εταιρείας Go-Onsite, 2005 

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει πραγματοποιήσει σπουδές Πληροφορικής και Χρηματοοικονομικών, ενώ κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA, University of Kentucky USA).

Έχει συμμετάσχει σε πλήθος σεμιναρίων, ενώ άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά Επιστήμης και Τεχνολογίας. Διατηρώντας μία από τις δυναμικότερες παρουσίες στο χώρο της Πληροφορικής, έχει συνεργαστεί με πλήθος εταιρειών και φορέων (Euromedica, Alpha Bank, Ινστιτούτο Παστέρ, Golden Gym, Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας), παρέχοντας υπηρεσίες εκπαίδευσης, υποστήριξης, προώθησης, marketing και κατασκευής Ιστοσελίδων.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops