Στο Workshop θα αναλύσουμε τα νέα διαθέσιμα ισχυρά κανάλια επικοινωνίας, πως μπορούν να συνδυαστούν αποτελεσματικά καθώς και τους τρόπους προσέλκυσης νέων πελατών.
Θα γίνει αναφορά στα κυριότερα social media, τα εναλλακτικά και τα ανερχόμενα κανάλια αλλά και τα στοχευμένα social media και θα δούμε τα χαρακτηριστικά, τη στόχευση και το κοινό τους καθώς και τις μεθόδους προσέλκυσης νέων πελατών στο καθένα από αυτά.
Θα αποκωδικοποιήσουμε την ορολογία και θα αναπτύξουμε τη μεθοδολογία που ακολουθούμε για επιτυχία στα Social Media.
Παράλληλα θα εξετάσουμε τις διαφημιστικές επιλογές που μας δίνει το διαδίκτυο τόσο για στόχευση ενδιαφέροντος (Google Adwords) όσο και για στόχευση κοινού (Facebook Ads) αναπτύσσοντας τεχνικές που προσφέρουν μεγαλύτερη στόχευση και αποτελεσματικότητα και μικρότερο κόστος.
Πρόκειται για ένα πρακτικό workshop που προσφέρει λύσεις και ιδέες καθώς και μια μεθοδολογία για την ανάπτυξη κάθε εταιρείας στο διαδίκτυο συνδυάζοντας διαφορετικά μοντέλα, εργαλεία και τεχνικές.
Εισηγητής: Σίμος Κοσμετάτος
Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Social Media Specialist, Content Manager, PR Expert με πολυετή εμπειρία στα MME, την επικοινωνία, και την ανάπτυξη και διαχείριση διαδικτυακής περιουσίας (websites, social profiles, online communities). Τα τελευταία 11 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδευτής σε θέματα Social Media & Internet Marketing μέσα από το Leader School (leaderschool.gr) , έναν εξειδικευμένο φορέα επαγγελματικής εκπαίδευσης στα Social Media και το Internet Marketing.