Τι είδους παρουσία θα δημιουργήσουμε στο διαδίκτυο;
Χρειαζόμαστε site, e-shop ή κάτι άλλο;
Ποιους στόχους μπορούμε να πετύχουμε ως διαδικτυακοί επιχειρηματίες;
Πότε μπορούμε να πούμε ότι το site ή το eshop μας είναι πετυχημένο;
Ποια είναι τα συστατικά μιας πετυχημένης παρουσίας μας στο διαδίκτυο;
Πως θα επιλέξουμε την πλατφόρμα υλοποίησης του site και του e-shop μας;
Πως θα διαλέξουμε τον συνεργάτη που θα δημιουργήσει την διαδικτυακή μας παρουσία;
Ποιες συνεργασίες και κινήσεις είναι κρίσιμες ώστε να πετύχουμε ως διαδικτυακοί επιχειρηματίες;
Εισηγητής:Αρσένης Πασχόπουλος
Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual
- Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line
- Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
- Έχει εργαστεί στα τμήματαmarketingτων εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, BostonUniversity, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.
- Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
- Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)
- Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)
- Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
- Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”