Τι είδους παρουσία θα δημιουργήσουμε στο διαδίκτυο;

Χρειαζόμαστε site, e-shop ή κάτι άλλο;

Ποιους στόχους μπορούμε να πετύχουμε ως διαδικτυακοί επιχειρηματίες;

Πότε μπορούμε να πούμε ότι το site ή το eshop μας είναι πετυχημένο;

Ποια είναι τα συστατικά μιας πετυχημένης παρουσίας μας στο διαδίκτυο;

Πως θα επιλέξουμε την πλατφόρμα υλοποίησης του site και του e-shop μας;

Πως θα διαλέξουμε τον συνεργάτη που θα δημιουργήσει την διαδικτυακή μας παρουσία;

Ποιες συνεργασίες και κινήσεις είναι κρίσιμες ώστε να πετύχουμε ως διαδικτυακοί επιχειρηματίες;

Εισηγητής:Αρσένης Πασχόπουλος

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual

  • Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line
    • Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
    • Έχει εργαστεί στα τμήματαmarketingτων εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, BostonUniversity, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.
    • Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
    • Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)
    • Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)
    • Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
    • Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops