Έχετε ποτέ αναρωτηθεί, πώς κινούνται οι χρήστες, όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας;
Σας αφήνει μια αίσθηση ρίγους, σα να έχετε αφήσει ένα μικρό παιδί μόνο του στο σπίτι;

Ας το παραδεχτούμε – ίσως δεν έχουμε πραγματικά καμία ιδέα για το πώς οι χρήστες κινούνται και πώς συμπεριφέρονται.

Είναι κάποιος που τριγυρνάει σαν χαμένος; Είναι κάποιος που έχει κολλήσει κάπου; Μπορούν να ολοκληρώσουν την αγορά ή να αντλήσουν τις πληροφορίες για τις οποίες οδηγήθηκαν στην ιστοσελίδα σας;

“Η πορεία του χρήστη μέσα στην ιστοσελίδα πρέπει να έχει ροή”

Η αλήθεια είναι, όσο καλά τεκμηριωμένες αποφάσεις UX κι αν πάρουμε, είναι αδύνατο να προβλέψουμε όλες τις πιθανές περιπτώσεις χρήσης. Έτσι, πρέπει να λαμβάνουμε συνεχόμενο feedback για την συμπεριφορά των χρηστών, ώστε να γίνονται οι κατάλληλες προσαρμογές σχεδιασμού.

Γι’ αυτό και σε αυτό το workshop θα καλύψουμε τα βασικά για το πώς μπορούμε αναλύοντας δεδομένα συμπεριφοράς από τα Google Analytics και άλλα εργαλεία tracking (Moz, Kiss Metrics, Social Bakers) και να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήσης κατά κόσμον UX (User Experience)

Εισηγητής: Ηλίας Τσαλδάρης, Data Analyst/ UX-UI Designer/ SEM-SEO Consultant

photo_etGoogle Partner (Google AdWords – YouTube Ads – Google Analytics). iCEO – Founder at Innovation Group, I studied at the department of Applied Mathematics specializing Financial and Operational Mathematics.

About Innovation Group

Innovation group delivers a wide range of complete solutions including advertising, digital marketing and web design. We offer B2B services, Google AdWords, S.E.O., Social Media services and a very extensive monitoring along with a very rigorous and detailed reporting to our customers, using cutting edge technology tools. We have a close collaboration with the ArtVertise Team, which is a Hub of professionals, with different specializations in the fields of Communication, Marketing and Technology.