Κοιτάζοντας τον επιχειρηματικό κόσμο στο σύνολό του, η ανάγκη για δημιουργικότητα και καινοτομία είναι προφανής, αλλά η εταιρική καινοτομία ως ξεχωριστή διαδικασία έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλές θέμα συζήτησης.

H ψηφιακή εποχή έχει συμβάλλει στην άνθηση νεοφυών επιχειρήσεων αλλά οι μεγάλες επιχειρήσεις παραμένουν δυσκίνητες.

Εάν μια εταιρία θέλει να διατηρήσει και να αναπτύξει τη θέση της σε αυτό το ανταγωνιστικό τοπίο, πρέπει να είναι σε θέση να αμφισβητεί συνεχώς τι κάνει, από τις πιο βασικές λειτουργίες μέχρι το επιχειρηματικό μοντέλο υπό το οποίο λειτουργεί.

Σ’ αυτό το workshop η Τίνα Μιτέκο, ιδρύτρια της Marketing For Tech και ο Χρήστος Λύτρας, Managing Partner, Hippocampus παρουσιάζουν γιατί οι μεγάλες επιχειρήσεις δυσκολεύονται να καινοτομίσουν, πώς μπορούν οι μεγάλες εταιρίες να επενδύσουν σε νέες ιδέες που πηγάζουν εσωτερικά, πώς να τις υλοποιήσουν δομημένα και οργανωμένα, κι αναλύουν μορφές προγραμμάτων εταιρικής καινοτομίας καθώς και case studies. Το workshop περιλαμβάνει και διαδραστικές εργασίες για τους συμμετέχοντες.

Σε ποιούς απευθύνεται: Υψηλόβαθμα στελέχη μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων

  • C-level executives, CEO, CTO, CMO, Διευθύνων Σύμβουλοι
  • Vice Presidents
  • Directors
  • Departments: Innovation, Product Management, Engineering, Sales, Marketing
  • Industries: Telecommunications, Software, FinTech, Retail, Consumer Goods, Pharmaceutical

Εισηγητές: Τίνα Μιτέκο, Ιδρύτρια, Marketing For Tech & Χρήστος Λύτρας, Managing Director, Hippocampus

H Τίνα Μιτέκο είναι ιδρύτρια της Marketing For Tech, η οποία παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ προϊόντων τεχνολογίας. Η Τίνα βοηθάει εταιρείες τεχνολογίας με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικού μάρκετινγκ, ανάπτυξης πελατολογίου κι εξωστρεφούς προβολής στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α.

Η Τίνα έχει πολυετή προϋπηρεσία ως υψηλόβαθμο στέλεχος μάρκετινγκ στη Σίλικον Βάλλεϋ των Η.Π.Α κι έχει εργαστεί σε εταιρείες τεχνολογίας όπως η InQuira (εξαγοράστηκε από την Oracle) και την Keynote Systems (εξαγοράστηκε από τη Dynatrace) όπου ως διευθύντρια του corporate marketing είχε υπό την επίβλεψη της το παγκόσμιο μάρκετινγκ της εταιρείας.

Καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας της, η Τίνα παρατήρησε ότι πολλές εταιρείες τεχνολογίας επικεντρώνονται στην καινοτομία κι ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά δεν κάνουν πάντα αποτελεσματική δουλειά στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Ίδρυσε τη Marketing For Tech με σκοπό να βοηθήσει εταιρείες να γεφυρώσουν αυτό το κενό.

H Τίνα είναι επίσης στρατηγικός συνεργάτης του MIT Enterprise Forum of Greece όπου μυεί ανερχόμενες Ελληνικές επιχειρήσεις τεχνολογίας στον κόσμο του μάρκετινγκ. Η Τίνα έχει M.B.A. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το University of San Francisco και Bachelor of Science από το University of the Pacific στην Καλιφόρνια.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το MarketingForTech.com.

 

Ο Χρήστος Λύτρας είναι Managing Partner της hippocampus.io an innovation consultancy που βοηθά Εταιρίες και Startups να συνεργαστούν. Από το Φεβρουάριο του 2016, ο Χρήστος ήταν Product & Service Lead @ Eurobank Innovation Center υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των υπηρεσιών του Κέντρου, εσωτερικά στον Όμιλο και εξωτερικά με το GR και EU startup οικοσύστημα σε περιοχές όπως Fintech, IoT & Big Data Analytics.

Για 3 χρόνια ο Χρήστος ήταν Site Manager του Προγράμματος “egg – «egg – enter•grow•go» ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο επιχειρηματικής επώασης (incubation), επιτάχυνσης (acceleration) και συνεργασίας (co-working), μια πρωτοβουλία ΕΚΕ της Eurobank coaching & advising ~65 startups που έχουν πετύχει κύκλο εργασιών >2,5M€ το 2015 και έχουν λάβει χρηματοδότηση >3M€ debt & equity financing μέχρι σήμερα.

Ο Χρήστος έχει εργαστεί για την Eurobank πάνω από δέκα χρόνια ως Project Manager στον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων σε διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες της Τράπεζας στην Ελλάδα και στον Όμιλο . Οι τομείς εξειδίκευσής του έχουν να κάνουν με σχεδιασμό λειτουργικών μοντέλων και δομών, ανασχεδιασμό διαδικασιών, τη μέτρηση της απόδοσης και την εισαγωγή και εφαρμογή lean – six sigma εργαλείων και μεθόδων.

Πριν την Eurobank, o Χρήστος συνεργάστηκε με διάφορα άλλα εθνικά και διεθνή

Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα σε τομείς όπως η Καταναλωτική Πίστη, η Είσπραξη Ληξιπρόσθεσμων Οφειλών και η Διαχείριση Μετοχών και Επενδυτικών Προιόντων.

Ως σύμβουλος επιχειρήσεων ο Χρήστος έχει συνεργαστεί με μια σειρά από επιχειρήσεις σε θέματα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τη μέτρηση των επιδόσεων και τη βελτίωση, τον κίνδυνο της στρατηγικής διαχείρισης και της λειτουργίας του σχεδιασμού των διαδικασιών, το λειτουργικό σχεδιασμό.

Ως εθελοντής, ο Χρήστος έχει αφιερώσει χρόνο και προσπάθειά του σε διάφορους σκοπούς που σχετίζονται κατά κύριο λόγο με τη μακροχρόνια εμπλοκή του με το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων στην Ελλάδα (1986). Ως μέντορας, ο Χρήστος συμμετέχει στο Manchester MBA Gold mentoring programme, (November 2013), στο 100mentors (July 2015), στο MIT Enterprise Forum Greece (January 2016), και στο NexusLab (February 2016). Ως κριτής σε Εθνικούς και Διεθνής διαγωνισμούς Καινοτομίας και Startups (MIT EF Greece & Poland, Startup Weekend, Climate KicK, ID-GC, The South Summit, Ashoka Greece).

Ο Χρήστος έχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς (ΠΑΠΕΙ) (1997) και MBA από το Manchester Business School (2004).

Ο Χρήστος είναι Project Management Professional (PMP), πιστοποιημένος εκπαιδευτής από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) και μέλος του EBAN. Την περίοδο αυτή εργάζεται προς την ολοκλήρωση της πιστοποίησης του στο Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) και μιλάει Αγγλικά, Γερμανικά, Ρώσικα και Ελληνικά.