Οι περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζουν, λανθασμένα, μια κρίση αφού αυτή ξεσπάσει, τότε δηλαδή που είναι ήδη αργά. Ειδικά όταν στο νέο digital περιβάλλον οι χρόνοι αντιδράσεις έχουν περιοριστεί σημαντικά. Στο εργαστήρι αυτό, θα δούμε μαζί ποιες είναι οι ενέργειες που κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει κάνει από πριν, ώστε να μπορεί να αποφύγει ή να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά μια κρίση.
Εισηγητής: Παναγιώτης Παπαχατζής, Digital Marketing Consultant
Ο Παναγιώτης Παπαχατζής είναι σύμβουλος ψηφιακής επικοινωνίας με πολύχρονη πείρα στο digital marketing και το crisis management. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών σε μεγάλες εταιρείες επικοινωνίας, αναλαμβάνοντας την στρατηγική και υλοποίηση της digital επικοινωνίας brands όπως οι Huawei, Media Markt, Fiat Group, ΟΠΑΠ, Mars Hellas, Αλλατίνη κ.α. Έχει διατελέσει σύμβουλος επικοινωνίας για δυο Έλληνες Πρωθυπουργούς, καθώς και πολιτικά κόμματα και πρόσωπα. Παράλληλα είναι εισηγητής στο Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch και του Deree College.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον Παναγιώτη Παπαχατζή στο www.linkedin.com/in/papachatzis